zondag 28 oktober 2012

Deze week…

IMG_0925[1]IMG_0928[1]

IMG_0927[1]IMG_0922[1]

IMG_0923[1]IMG_0921[1]

* is de herfst officieel begonnen. Heb het steeds tegen kunnen houden maar heb ik toch mijn winterjas aangetrokken

* bevind ik mij door de weeks voornamelijk in de keuken en aan de eettafel. Ik maak lange dagen en ga vroeg weg en kom laat thuis. Gelukkig is het een plek waar ik echt heel blij van wordt

* heb ik de moeilijke beslissing genomen om mijn lidmaatschap bij de sportschool op te zeggen. Net als iedereen, moeten wij ook op de kleintjes letten en hebben wij besloten om onze levensstijl aan te passen. Dat betekent pas op de plaats en het schrappen van zoveel mogelijke luxe producten. Helaas hoort de sportschool en de abonnementen op mijn geliefde woonblaadjes daar ook bij. Ik ben positief ingesteld en weet dat wij hierdoor ook weer andere kansen krijgen maar het deed toch even pijn.

* zijn de week boodschappen weer gehaald en wordt ik heel blij als ik die volle fruitmand zie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten